الثلاثاء، 18 مايو 2010

تحميل نغمات البوم اخترت صح 2010





اغنيه يا واحشني

لتحميل الاغنيه كامله هناا

النغمات

المقطع الاول

هناا

المقطع الثاني

هناا

المقطع الثالث

هناا

كلمات الاغنيه

يا واحشنى

كل يوم بيفوت عليا ليك بحب ف كل ثانيه
صعب اعيش ف الدنيا ديا الا بيك
احساسى انك حبيبي وانى مش شايفك بعينى
قلبي ليه مشتاق لحضنك مش لاقيك
حتى وانت بعيد عليا لسه بتحلم بيك عنيا
نفسي ترجع تانى ليا انت فيييين
ليه سايبنى اعيش لوحدى
قولى راضى ازاى ف بعدى
واقفه كل حياتى بعدك اعيش لميييييييييين
ياوحشنى وانت عنى بعيد هموت واخدك فى حضنى
مهما يحصل باردو قلبي روحو فيك
ياحبيبي انا كل همى انت عايش ازاى فى بعدى
نفسي بس لو مره اطمن عليك
كل يوم بيفوت عليا يبقي حلمى ف كل ثانيه
صعب اعيش ف الدنيا ديا الا بيك
احساسى انك حبيبي
وانى مش شايفك بعينى
اد ايه مشتاق لحضنك مش لاقيه

*****************************************
اغنيه بحلم ايه ؟؟

لتحميل الاغنيه كامله هناا

المقطع الاول

هناا

المقطع الثاني

هناا

المقطع الثالث

هناا

كلمات الاغنيه

بحلم اية


تعرفي بحلم ايه دلوقت تعرفي بحلم ايه
بحلم يكون لي انا ابن منك نفضل نحضن فيه
تعرفي بحلم ايه دلوقت تعرفي بحلم ايه
بحلم يكون لي انا ابن منك نفضل نحضن فيه
نظرت عيونه تنسي الهم نحضونه ويفضل فينا يضم
شايفك اطيب اه واحن
يا حبيبتي يا حبيبتي يا حبيبتي لما هتبقي ام
هيبقى شبهي وشبهك
هيبقى عمري وعمرك
هيبقى روحي وروحك
وتجمعو فقلب ودم
هيكبر بينى وبينك
واشوفه بعينه وعينك
واتباهى انه ع ايديك انتى
هيبقي احسن منى واهم
عرفت بحلم اييييييييه
****************************

0 التعليقات:

استمع الى الراديو الاكثر شعبيه راديو روتانا

مواضيع اذا اعجبتك

Related Posts with Thumbnails